majasmuskler.blogg.se

Här kan ni följa mina tankar, funderingar, reflektioner och filosofier kring allt mellan himmel och jord men framförallt kring min vardag och livssituation. När jag var 21 år fick jag diagnosen LGMD2i som är en accelererande muskelsjukdom som idag innebär att jag är helt beroende av elrullstol för att ta mig fram och assistans all min vakna tid för att kunna leva ett så "vanligt" liv som möjligt. Fotografering och bildhantering är superkul så räkna med en hel del bilder.

Inlyttningsfest med sneak peek

Kategori: Smått och gott

Välkomna!

Sitter här med partyhatten på sned, ballonger och serpentiner. Viftar med små flaggor, blåser i partypipor mellan tuggorna av gräddtårtan med färska jordgubbar och maränger! Tänkte att en ny blogg måste firas rejält. Därför har jag också ordnat en liten överraskning till er...

Ni kommer här få en liten förhandsvisning av min kära systers akvareller som hon ställer ut här på Gotland med start om två veckor. Häng med, här kommer dom!

 
 
 
 
 
 
 
Vill ni se mer, träffa Sanna och kanske bli lycklig ägare till någon av de här fina akvarellerna så är det vernissage på vackra Fårösunds Fästning, Fredag 24 Juli mellan 15-18. Sen kommer utställningen finnas kvar till den 7 Augusti. Mig träffar ni självklart också på vernissagen. Jag tar med mig hela partykittet dit och fortsätter festligheterna där. :)

Hoppas ni ska gilla min nya blogg och att ni kommer på besök snart igen. För er som är nyfikna på den gamla så finns den här.

/Maja
Kommentera inlägget här: