majasmuskler.blogg.se

Här kan ni följa mina tankar, funderingar, reflektioner och filosofier kring allt mellan himmel och jord men framförallt kring min vardag och livssituation. När jag var 21 år fick jag diagnosen LGMD2i som är en accelererande muskelsjukdom som idag innebär att jag är helt beroende av elrullstol för att ta mig fram och assistans all min vakna tid för att kunna leva ett så "vanligt" liv som möjligt. Fotografering och bildhantering är superkul så räkna med en hel del bilder.

Filmtajm

Kategori: Smått och gott, Vardagsmat

 
Det blev en film för mig och Emma ikväll igen. Den här gången blev det "Jennys wedding". En känslosam film om vuxna barn och relationerna mellan dom och sina föräldrar. Jag gillade den jättemycket och lite tårar råkade nog smita ur ögonvrån också... Se trailern så kanske ni också känner er sugna att se den!?
 
 
 Det är så mysigt att få ligga bredvid min stora,vuxna Emma och fascineras över att den där pyttelilla bebisen som låg tätt intill mig och snusade nu ligger på lagom behörigt avstånd från sin kärlekskranka mamma. Haha, tur att jag tog för mig ordentligt av närhet och kärlek när hon inte kunde säga ifrån! ;-P
 
 
 
Kommentera inlägget här: